My life in the USA

2 weeks left!

Heyhey,

Reismee.nl heeft helaas een storing gehad, en daardoor ben ik alle e-mail adressen, reacties en mijn laatste blog kwijt, vul dus als je mijn jaar in Amerika wil volgen nogmaals je e-mail adres in, Dankjuliewel !

12 juni kreeg ik dus te horen dat ik ben geslaagd. Wat was ik blij! Echt ongelooflijk, want dit betekende dus dat ik echt naar Amerika toe zou gaan! Toen had ik nog helemaal niet door wat voor impact de laatste weken op me zouden hebben. Ik ga iedereen zo erg missen en ik heb mezelf zelfs afgevraagd of ik dit wel zou moeten doen. Hier moest ik even doorheen, want ik weet zeker dat het een top jaar wordt om nooit meer te vergeten! Het is zo dichtbij, nog maar 2 weekjes! Deze droom begon 3 jaar geleden, een jaar geleden heb ik me ingeschreven en nu vertrek alweer bijna, time flies!

We zijn nu druk met de voorbereidingen:wat neem ik mee voor een jaar?Mijn visum is gelukkig al goed gekeurd, nu wachten tot die samen met mijn paspoort wordt terug gestuurd, anders kan ik niet eens weg (;

Ik heb er ontzettend veel zin in!

Liefs,

Jade

Reacties

Reacties

Willemijn

Wat cool Jade! Ik ga je volgen :)

Annemarie

Wiehieeeee Jade!!! Ik heb er zoveel zin in!!!

Sandy - Host Mom

6 days to New York City...9 days to Connecticut. It's so close!! I know you are nervous, but you will have a great time.

Jopke

Hee wijfie,

Mag ik je adres nog? :$

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active