My life in the USA

Step by Step...

Hey Hey,


Welkom op mijn reisblog!


Voor de mensen die geen idee hebben wat ik ga doen en wie ik ben zal ik me even voor stellen. Mijn naam is Jade en ik ga het schooljaar 2014/2015 naar Amerika voor 10 maanden! Ik heb 2 jaar lang blogs gelezen van studenten in het buitenland en nu is het dus tijd voor mijn avontuur!! (:


Zaterdag 7 september. Wat een dag! Met felgekleurde letters stond het in mijn agenda: Opendag Travel Active aanmelden High School Amerika. Voor de meesten was dit een informatie dag, voor mij was dit mijn aanmeldingsdag. Ik wist al lang dat ik dit wou doen. Ik had me ook al lang willen aan melden, maar mijn vader wou er toch nog het een en ander over weten. Na de de presentatie zijn we bij de oud-studenten langs geweest en heb ik mijn formulier ingevuld. Het voelt nu pas echt écht. Later die week kreeg ik mijn aanmeldingspakket. Ik ben meteen begonnen met alle informatie, foto's, motivaties en mijn brief aan het gastgezin. En even voor de mensen die zich nog gaan aanmelden en die dit ook allemaal gaan meemaken: Het duurt lang ! Maar het is onwijs leuk omdat je weet waarvoor je het doet. (:
12 oktober heb ik een interview in Amersfoort. Ik heb er zin in!!


Ik ga dus ook een blog bij houden zodat je mijn reis naar de Verenigde Staten ook een beetje mee maakt. Je kan mijnverhalenlezen en ik zal ook zeker veelfoto'splaatsen.Viade kaartkan je bijhouden waar ik uithang en waar ik ben geweest! Meer over mij kan je vindenhet profiel.


Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.


Ik zie je graag terug op mijn reisblog en laat gerust een berichtje achter!


Leuk dat je een kijkje neemt!


Liefs,


Jade


P.s. Het lijkt ne echt onwijs leuk om met mensen in contact te komen die ook op 12 het interview hebben sooo,,, contact me ^^

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active