My life in the USA

Aangemeld & Geïnterviewd

Hey Hey,


Yes! Nadat ik er precies een maand over heb gedaan om mijn aanmelingspakket in te vullen, is het me gelukt om het voor de interview bijeenkomst in te leveren! 


Wat een werk, foto's, brieven, prikken en verklaringen, allemaal in het pakket. Ik vond het onwijs leuk om te doen, maar ik ben blij dat het af is. (: 


Gisteren (12 oktober) ben ik samen met mijn ouders naar Arnhem geweest voor de interviewbijeenkomst.  Ik heb een hele leuke groep ontmoet! Het is zo leuk dat je gewoon kan praten tegen ze zonder dat je eerst je hele verhaal uit moet leggen. Niet dat ik het erg vind om te vertellen wat ik ga doen, maar zij maken het zelfde mee, dus kan je meer praten over de inhoud van het programma (: (valt het nog een beetje te volgen? ^^).


Man, wat was ik zenuwachtig. Natuurlijk heb ik van te voren elk blog gelezen dat ik kon vinden, en daarin stond dat de Engels toets heel makkelijk was. Maar ja, ik moet me altijd weer onnodig zorgen maken. Nu kan ook ik eindelijk zeggen: de Engelstoets was best makkelijk.
We hadden eerst een luistertoets, wat ook verstaanbaar moet zijn voor chinezen die naar Amerika gaan, dus dan raad je het wel: Piece of Cake!
De leestoets was ook goed te doen, je kreeg tekstjes waar je dan vragen over moest beantwoorden die gewoon letterlijk in de tekst stonden, dus ik denk dat het wel goed ging !


Het interview was eigenlijk best gezellig ^^ Mijn interviewster (een oud High School student van Travel Active) stelde vragen in het Engels, en daar moest ik dan ook weer in het Engels op reageren. Ze heeft ook nog wat verteld over haar jaar in Amerika, was echt leuk om te horen!!
Nu nog wachten of ik geaccepteerd word, dat kan ongeveer 2 maanden duren en daarna gaan ze op zoek naar een gastgezin ! Ik kan niet wachten !!


In december gaan we met zn allen een dagje naar Utrecht, het is een hele gezellige groep, dus ik heb er zin in!


Tot snel!


Liefs,


Jade



Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active