My life in the USA

GEACCEPTEERD!!

WOEHOE!


Eindelijk is ie er dan, het bericht waar ik al een aardig tijdje naar uit kijk!


Hoi Jade,


GEFELICITEERD!Je bent geaccepteerd voor het High School programma in Amerika en het uitgebreide acceptatiepakket komt zo snel mogelijk jouw kant op!


Onze Amerikaanse partnerorganisatie gaat nu op zoek naar een gastgezin en een school voor je. Houd er rekening mee dat dit een tijdje kan duren (gemiddeld 3 maanden) en we willen je dan ook vragen om je geduld hierin. Zodra wij nieuws hierover hebben, nemen we natuurlijk meteen contact met je op.


Nu hoef ik alleen nog maar te wachten op een gastgezin, ik kijk er naar uit om te weten wie dat zijn!


Travel Active heeft ook een andere mogelijkheid, namelijk zelf een gastgezin aandragen. Toen ik in de zomer van 2012 op vakantie was in Botswana, heb ik daar de familie Moxley ontmoet, een familie die woont op een paardenranch (!) in Kansas.


Na een tijdje gepraat te hebben over Amerika en dat ik er heen ga, hebben we adressen uitgewisseld en ze zeiden tegen mij dat ze het leuk zouden vinden mijn gastgezin te worden.
We hebben na anderhalf jaar weer contact met de familie opgezocht, maar ik heb geen gehoor gekregen :(


Ik kijk nog even of ik er achteraan ga, want ergens heeft ook wel weer iets dat ik geen flauw idee heb waar en bij wie ik terecht kom...Spannend, maar wel op een goede manier!


Ik hoop dat ik snel weer een rede heb om een blog te plaatsen!!


liefs,


Jade

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active