My life in the USA

CT, The Constitution state!

Heyhey,


Vorige week vrijdag ben ik door een aantal mede studenten die ook naar Amerika gaan er op gewezen dat ik niet meer op de AYUSA site sta...


Iedereen weet wat dat betekent... een gastgezin is van plan je te hosten!!


Ik werd natuurlijk kei zenuwchtig van het idee, zo snel al..of zou er iets mis zijn met mijn profiel..? Ik ben natuurlijk weer veel te ongeduldig om te wachten op het nieuws, dus belde ik Travel Active op, ze hebben me op een vriendelijke manier duidelijk gemaakt dat ik niet zo ongeduldig moet zijn....(;


Dus na een week lang elke minuut van de dag de telefoon in de gaten te houden, werd ik donderdag 6 februari gebeld door Suzanne!


"ik heb goed nieuws voor je Jade......"


Ik kon wel huilen van geluk, een gezin heeft mij uitgekozen!
Ze wonen in Southington, Connecticut, 2,5 uur rijden van NYC!


Hoorde ik dat nou goed? In het Noord-Oosten? Dat was echt het laatste dat ik had verwacht. Colorado, Arizona, Utah, ik zat meer in die richting te denken.

Ik ben dit programma begonnen met een 'picture perfect'idee. Mooi huis, misschien wel op een ranch, ergens midden in Amerika, in themiddle of nowhere...
Maar die gedachte is allang weer weg. Ze zeiden ook, "verwacht niets, doe zonder verwachtingen mee, dan valt het alleen maar mee..."
Dat heb ik geprobeerd, het is me niet helemaal gelukt, maar uiteindelijk ben ik dolgelukkig met de onverwachtse plaatsing.


Ik kom te wonen bij de familie Drzewiecki-Darling. Het gezin bestaat uit vader Shawn, moeder Sandy, Zoon Sean van 16, Dochter Darci van 15 (dat zijn de kinderen van Sandy uit een ander huwelijk), Ben van 10 en Abby van 9 (de kinderen van Shaun)
Ze hebben 3 katten, 1 hond, 2 hagedissen en 3 vissen.


Ik heb al mail contact met ze en ze komen over als heel relaxte en vriendelijke mensen. Ik durf te zeggen dat ik het niet beter had kunnen treffen.
Ze willen me van alles laten zien en zijn heel erg blij met mij als exchange student!


Steeds als er een vooruitgang is zeg ik dat het steeds echter voelt, nou, dat toppunt is bereikt! Het is nú pas echt echt (:


Liefs,


Een heel blije Jade



Reacties

Reacties

Dita

Lieve Jade zoals gezegd: thuiskomen is altíjd een optie! Voor jou is dat moment nu aangebroken. Je hebt jezelf in het afgelopen semester meer dan bewezen en we zijn trots op je. Kom mar gauw op huus an! Goede vluchten gewenst en zondagochtend 8.00 uur staan wij op Schiphol! Dikkus papa en mama XX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active